wtorek, 16 września 2014

Restet dla mamy i żony czyli spotkanie poznańskich B(L)OGiń

Pamiętam jak by to było wczoraj, jak w maju poznałam dwie pozytywnie zakręcone babeczki Martę i Lenę. Wtedy organizowały spotkanie Poznaj Poznań Lokalnie i było fajnie, sympatycznie. W ubiegłą sobotę miałam wielką przyjemność uczestniczyć w kolejnym spotkaniu zorganizowanym przez nie i powiem szczerze, że tego się nie spodziewałam. LUZ, BLUES i... drineczki ;) 
Miałam okazję poznać wiele wspaniałych blogerek, matek, żon ale przede wszystkim są one wspaniałymi kobietami. 




Czasu okazało się mało, albo tematów za dużo ;) 
O piękną stronę uczestniczek poznańskiego spotkania B(L)OGinie, zadbała Anna Greczyło-Lipiak - dyrektor sprzedaży w firmie Mary Kay, kobieta mająca złote ręce ;) Każda z nas wyszła ze spotkania nie tylko piękniejsza ale również zaczerpnęła trochę wiedzy teoretycznej ;) 


Dzięki pomiarowi wykonanemu przez Panie mgr.inż. Agnieszkę Ludwiszewską i mgr.inż.Małgorzatę Andrzejczak dietetyczki dowiedziałam się, że mój wiek metaboliczny to 12 lat O_o czyli czas się wziąć za siebie....

Co odważniejsze i bardziej ciekawe kobiety mogły zadać pytania je nurtujące wróżce Pani Renacie Marczewskiej. Ja byłam, pytałam i .... stwierdzam, że to było fajne nowe doświadczenie ;) 


A jak już nas tak "pomęczyły" te wszystkie Panie to zresetować można się było przy wyśmienitych drinkach (nie tylko alkoholowych ;) ) dzięki Ojcu Wygodnemu i ICE BAR POZNAŃ ;)






Cała impreza oczywiście otrzymała swój niepowtarzalny klimat dzięki miejscu spotkania w ECOTROPIKANA - morski piasek, palmy - Ja chcę wakacje !!!! 

A do tego wszystkiego, wyszłyśmy ze spotkania obładowane torbami z prezentami. 












 "magiczny" kubek od Łowcy trendów - pod wpływem ciepła zmienia kolor na kremowy ;)








 Babyhome
OLX.PL
Dafi
Lakma
Hocko

O wielu z nich napisze oddzielne posty. 
No i nie mogła bym zapomnieć o Natural Pharmaceuticals dystrybutor norweskich suplementów z kwasami OMEGA-3 od którego otrzymałyśmy OmegaMarine Junior. 


Tego wszystkiego a przedewszystkim tych wspaniałych wspomnień nie było by oczywiście bez ciężkiej pracy i determinacji Wygodnej i Nie Wariatki Jeszcze raz wielkie DZIĘKI dziewczyny ;) 

5 komentarzy :

  1. Dzięki bardzo za reklamę ;) Było mi bardzo miło Ciebie poznać :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jaką reklamę ;) ? Mam nadzieję, że będzie nam jeszcze dane kiedyś się spotkać i poplotkować ;)

      Usuń
  2. https://queensteniswarszawa.pl/polkolonie-tenisowe/

    półkolonie warszawa

    OdpowiedzUsuń